Jävla skit tre!!!

Från att ha en helt oki morgon till att allt jag ser är svart!
Klickade in och skulle betala räkningar och ser telefonräkningen på 1200!!!!!
URSÄKTA!!?!!
Jag ringer (ska ringa) gratis till tre och hemtelefoner.
Nu helt plötsligt denna månad ska jag betala för ALLT även fast att jag också ska
betala för min tjänst som gör att jag ska ringa gratis till hemtelefoner och tre.

Kan lova er att klockan tio när kundtjänst öppnar nu klockan tio då jävlar är det någon
som ska få sig ett uppvaknande som dom inte varit berädd på!

Dom har sålt på mig en telefon som ojojojo ska vara så jävla bra och allt som jag inte alls är nöjd med och nu tror dom att jag ska betala hur mycket som helst för att ringa också.
Nononono. Där har dom fel.


Kommentarer
Postat av: Jeasica

Sv: tack du :D Hörrö du pedanto, du måste nig ha Europas bästa syn :O :D puusss

Och du, på dom baaaaa!!

2011-04-22 @ 10:06:09
URL: http://prullis.blogg.se/
Postat av: Melissa - Vincents Mamma&Gravid

därför man inte har 3 de är bara massa strul och skit me dom alla mina kompisar som haft/har 3 får bråka me dom hela tin

2011-04-22 @ 11:06:40
URL: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com
Postat av: lassika

Tur att det inte är jag som sitter i växel när du ringer, jag hoppas att det löser sig. KRAMIS

2011-04-22 @ 13:04:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0