Imorgon fyller jag år. :)

Vi har sjukstuga här hemma, det hela började igår med feber och huvudvärk.
Sen på kvällen fick William också feber.

Så nu är hela familjen hemma.

Vad vi gör?

Ja som småbarnsföräldrar så även om man är sjuk får man ju inte bara ligga i sängen och tycka synd om sig själv som  man faktiskt vill. ;)
Jag bakar.. Har gjort tårtbotten och en laktosfri kaka. Hoppas att de blir så bra som jag inbillar mig med tårtbotten. :)

Varför jag bakar tårta? Jo de är så att jag fyller år imorgon. 23 år.


Kommentarer
Postat av: sandra - mamma till niklas & nora

Nej men fy på mig!!! Grattis i efterskott!!! Hoppas att du fick en kanon dag och att tårtan smakade.



Kram!!!

2011-05-03 @ 13:46:12
URL: http://mammansandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0