Heldag på tom tit´s. :)

Nu har vi spenderat nästan hela dagen på tom tit´s i södertälje.
Lika kul som alltid och man tröttnar verkligen aldrig på det. :)
Idag fick vi även se råttrace. Riktigt söta. :D

Vet inte vem som haft roligast vi eller William?
Jag och syskonen åkte kanan ner sist av allt haha sjukt kul.
Ska bli kul när William kan åka den också ännu är han lite för liten tycker jag. :)

Fick ÄNTLIGEN tag i tre också men de blir en annan historia kan säga så mycket att jag ska ev byta operatör nu.

Nu vill nog bror min ha datorn så han ska få ta den så ska jag slänga mig i soffan.

Kommentarer
Postat av: kaffehörnan

Jag har Telia, trivs med dom

Glad Påsk

2011-04-22 @ 17:46:10
URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: lassika

Låt han inte sitta där hela tiden;)

KRAMIS

2011-04-22 @ 18:04:12
Postat av: Susanne

Det var länge sedan jag var där sist! Urkul ställe. Både för barn och vuxen. Vi hyrde t om det stället en gång när vi hade bokslutsfest med jobbet. En annan gång hyrde vi Junibacken. Snacka om företag med "barnasinne" haha.. Ha en fortsatt skön Påsk!

2011-04-22 @ 20:35:49
URL: http://trullerutta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0