Hela dagen lång.

Idag har det varit stressigt, jag blev hämtad extra tidigt idag eftersom jag inte hade lastbilen hemma.
Så kvart över fem stod han utanför. Phu..

Kom iväg i bra tid och allt men en butik va sen så fick vänta en halvtimme.
Sen bara drog allt ut på tiden min vikarie hade struntat i att plocka returer på mer än hälften av mina butiker.
Vilket ger mig extrajobb.

Sen hem, byta om, dra upp till vällinby hämta ut min vinst från iob butiken. :D och köpa en födelsedagspresent som ska skickas imorgon.
Sen dumpa allt i bilen och ta träningsväskan och gå å träna ett riktigt skönt svinigt pass fy fasiken säger jag bara.
Körde först 30min crosstraining, sen maskiner sen 15min crosstraining till. SKÖNT men fy fan va svetten rann. ;)

Sen direkt till bm för nya ppiller och sen till apoteket..
Alltså bara apoteket tog 45 MIN!!!!!!!! Lagomt stressad var jag då kan jag lova.

Men men nu är vi hemma, Henric kommer strax och jag ska sätta mig och fortsätta jobba..
Orderläggning. Jag längtar tills jag får sova kan jag lova. :S

Så här känner jag just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0