Feber feber. :/

Även idag har William feber, det går från gnäll till närhet till skratt till gråt på noll sekunder.
Men det är sånt man får ta. :)
Det verkar som att det är på väg åt rätt håll nu iaf vilket verkligen är skönt.
Imorgon är jag och William iaf hemma.
Han har ju fortfarande feber fast inte lika hög.

Samtidigt som det såklart inte är roligt alls med sjukt barn så har det faktiskt
varit en riktigt skön helg.
Väldigt många veckor nu så har vi haft tusen saker att göra dag ut och dag in så
en lugn helg var verkligen behövlig.

Tråkigt är ju verkligen att vi inte kunde vara med igår på en heldag med skojj.
Först var det ju öppethus på bromma flygplats och sen var det planerad grillning hos Petra.
Men ist blev det träning för mig och sen bara massa myspys hemma.

Idag var tanken att jag skulle till gymmet igen men tiden försvann och orken lika så.
Imorgon blir det nog inte heller någon träning eftersom jag är hemma med William, eller
OM vi är hemma på tisdag så blir de kanske att jag åker en sväng på kvällen men annars så
får jag ta en vilodag inte så att jag orkar med hur mycket som helst.
Behöver ju sova också.

Som nu.. nu säger jag faktiskt godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0