En helg i Trosa.

Har ju massa bilder som jag inte lagt in så tänkte bjuda på några. :)

Pga respekt till folk som jag inte kommer ihåg om dom sagt att de är oki att jag lägger
in bilder på dom även om dom är vattenmärkta struntar jag i några.
Fast jag vet ju att ni läser så ni kan ju skriva en kommentar om ni tycker att de är oki.
Johan, Nilla, Emelie eller Evelina hur ställde ni er i det? Vet att jag har frågat förut
en gång men kommer inte ihåg svaret. :)

William var såååå trött en dag hos Sussi han hade inte sovit ordentligt och sen middag,
så när vi åt så satt han och höll på att somna hela tiden så otroligt söt.



Kalaspojken.





Och jag lovar er att det här är den godaste efterrätten jag ätit på jag vet inte
huuuuur länge så otroligt god!!!



Sussi hade det kul, En löptik som hade blöja.



En ledsen hane men tratt (nyopererade tassar)



Och en pisslisa. (Valp)



För er som undrar så är hundarna av samma ras Eurasier.
HÄR  hittar du till Sussis hemsida om ni vill veta ännu mera finns även
massa länkar till uppfödare mm.

Kommentarer
Postat av: Malin

Dendär efterrätten såg ju verkligen sjuukt god ut!



Haha ja de kan ja tro. Tycker de e roligt me sån humor där man kan släppa loss lite:P



Ja de e sååå irriterande. Onödiga pengar till max. Tur de bara va tacokrydda för 6 kr:) Men ändå!!



Kramar

2010-10-27 @ 21:38:41
URL: http://malinjljung.blogg.se/
Postat av: kaffehörnan

Då är blogg.se mkt bättre

Så härlig head du har

Ska jag va ärlig vet jag inte vad de är

De jag vet är ju att dom sminkar till de så

2010-10-29 @ 18:14:42
URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: kaffehörnan

Självklart ska jag ta reda på detta

Ska fråga på tisdag, då jag ska dit

2010-10-29 @ 18:15:25
URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: Anonym

Ja ikväll blir de middag med en vän och imorgon ska ja först me en killkompis o handla kläder. Killar asså! Kan ju inte ens handla kläder själva:P På kvällen ska ja faktiskt ut=)



Försöker göra så mkt som möjligt när inte min son e hemma. Saknar honom alleled för mkt annars!



Ska ni göra något skoj i helgen?



Kramar

2010-10-29 @ 19:10:09
Postat av: Malin

De va ja som skrev:)

2010-10-29 @ 19:10:34
URL: http://malinjljung.blogg.se/
Postat av: Emi

Hej kusin! Mamma är inte så positiv till bilder på nätet, du får fråga henne.



Kram Emi

2010-10-31 @ 20:03:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0