Sååååå!

Nu är bloggen klar och faaan så nöjd jag är. :D
Var lite ljus innan tyckte jag men nu så. :D

Som ni förstår så är det fullt upp. Jag har jobbat
ihjäl mig hela förra veckan vilket innebär att jag inte har tid eller ork att
blogga något. I helgen var vi till byn igen vilket blev bestämt helt och hållet
i fredags. William hade feber på torsdagen vilket innebär en dag till hemma
så Henric var hemma med honom.

Helgen var underbar, gjorde mina egna naglar dock använde jag mitt gammla gele som SUUUUUGER så resultatet blev lite tamt. Annars har vi bara myst sovit jävligt lite också.
Idag åkte vi tidigt för jag skulle göra naglar på Sandras kompis Sara, passade på att fixa Sandras lite också
passa på när jag ändå var där liksom. ;)
Saras blev haha ojojoj.. Ja vad ska man säga man ska INTE måla hela naglar med dom nagellacken som är till för dekorationer de kanske räcker? ;) Men hon skulle ta kort som så klart kommer att komma upp så fort jag får dom, Sandras också. ;) Sandras blev ju fransk igen med en liten liten detalj på. Diskret diskret. :)
Sara skulle ha semester nu i över en vecka så hon passade på att göra allt som absolut inte var diskret. ;)
Först ville hon ha bara en förlängning inget mer hehe men jag fick henne att ångra sig, vi göra nagellack bara så de
kan hon ju ta bort sen när hon börjar jobba igen. :)

Nu säger jag tack och god natt. Hoppas att den här veckan blir bättre med tid och ork har massa bilder och kuligheter att berätta om. :)

Och håll ut, tävlingen kommer ju snart också. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0