Naglar i bilder.

I helgen gjorde jag ju naglar först på min bästaste Rebecka och sen
dagen efter på mig själv.

Sist jag la ut bilder på naglar är ju i metrobloggen och då fick jag den här kommentaren
"snälla gå en nagelkurs !!!!! de ser inte okej ut !!!!" från en person som tror sig vara anonym.

Saken är den att jag VET vem det är och tycker att det är jävligt FEGT och omoget av personen
att inte våga säga det till mig... Eftersom jag garanterar att DU fortfarande läser min blogg och tittar
på mina bilder så svarar jag dig så här. "Jag skiter i vad du tycker, jag gör det jag tycker är roligt och vet du mer
jag gör dom inte på dig så du behöver inte ens bry dig om resultatet blir bra eller dåligt huvudsaken är ju att
dom jag gör de på tycker att de är bra?! Och vet du mer jag tjänar pengar på att göra det, jag JOBBAR.
Så sluta klaga och klanka ner på andra innan du själv sett över ditt eget liv! Jag vill absolut gå en kurs men jobbar heltid och vill inte slänga ut ca 40 tusen på det just nu!

Tillbaka till bilderna, vi provade något nytt, har ju massa glitter as you know. ;)
Och Rebecka har varit inne på mitt svarta glitter lääääänge, nu blev det av men de tråkiga var att de blev
inte glittrigt när man la på gelen över så blev bara tråkigt svart.. Så vi valde att trixa till de lite. Röda och silvriga streck över tippen. Rebecka blev suuuuuper nöjd skit kul. :D







Mina naglar blev enkla med lite detaljer bara. Är stenar och målat.






Kommentarer
Postat av: Agnieszka-2barnsmorsan

Tycker naglarna är jättefina!

kram!

2010-10-20 @ 19:48:15
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: Malin

Dom e så fina o ja blir sååå himla sugen på att fixa mina egna när ja ser dina. Fast ja kan inte göra dom så fint:(



Kramar

2010-10-20 @ 20:37:06
URL: http://malinjljung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0