Gårdagen i bilder.

Min vecka har varit hemsk.. Ja som alla andra jävla veckor jag är så trött på den här helvetes jävla skit övertiden!!
Har bara på den här veckan jobbat 9,5 timmar övertid. Liksom vad är logiken?!

Igår åkte jag faktiskt hem till Petra efter jobbet, Micaela var där med sin dotter Viola också och de är verkligen
huuuur länge sen som helst vi sågs!!
Ännu en grej jag hatar med hur jag jobbat, jag har INGET socialt liv, börjar man fem ska man fan inte vara hemma
runt 16 tiden. Jag är helt död varje kväll noll i energi noll i ork och noll i lust.
Men vi hade det super mysigt igår, vi fick jätte god mat och så är det ju alltid trevligt sällskap så klart. :)

Bjuder på lite bilder.

William och Kevin.



Viola.



Kevin.



Alla tre leker.



William och Viola.



Lilla Nathalie sov så sött.. När vi skulle gå. ;)


Kommentarer
Postat av: Petra - mamma till Kevin och Nathalie

Tack för en superduper eftermiddag :) Pussisar och bilderna var superfina med superfint innehåll :)

2010-11-05 @ 21:03:40
URL: http://petramkevin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0