Abstinens. ;)

Det känns som att jag inte får hela sanningen just nu och det sårar mig.

Nu på kvällen har jag gjort i ordning dom sista julklapparna som ska till Sundsvall.
Eller gjort i ordning och gjort i ordning. ;) Skrivit vad som är till vem och lagt
i ordning de med frimärken och sånt. Tänkte lägga de på lådan imorgon så är de klart.
Men jag kom på mig själv när de va klart att de är rätt korkat gjort.
Julkorten ska iväg och fest inbjudan ska iväg. Varför inte skicka allt samtidigt?
De är därför folk inte har fått inbjudan, julkortet är inte taget.
Hoppas jag hinner ta imorgon och att något blir bra. :)
Isf ska jag sätta mig och skriva ut en miljon bilder och sen börja skicka de,
samtidigt måste ju Henric skriva ut fest inbjudan också. Jag har inte min dator
kopplad till skrivaren så Henric måste göra det.

Åhh vad jag har behov av att göra om mina naglar just nu.
Abstinens ab. ;) Alla sitter ju så egentligen behöver jag inte göra om dom,
MEN har ju som sagt fått tre nya glitter idag och ska hämta ut de fjärde imorgon.
Har även massa glitter som jag inte hunnit prova ännu. Så jag VILL,
men varken hinner eller orkar.
Tänkte jag ska kolla med Henric imorgon om han kan lägga William då
så kan jag göra en hand iaf så kanske jag kan göra andra handen på torsdag.
Spelar ju inte så stor roll om jag gör en och en eller båda samtidigt för har ju handskar när jag jobbar. ;)

Nej nu måste jag bege mig. Sängen roooopar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0