Nytt.

Ja jag palrade mig till affären en dag när jag faktiskt hade en kortdag för ett bra tag sen!
Henric och dom har börjat med lite striktare dresscode så blev en skjorta och en stickad tröja. :)





William fick ett par snygga vinterhandskar, ska köpa ett par till som får ligga på dagis.



Ett par fingervantar.



och tre par strumpor. För övrigt HUR svårt är de inte att hitta barnstrumpor
med halkskydd som INTE är rosa eller lila!?!
Det här var dom enda TRE av typ säkert 40 par som INTE var rosa eller lila
med halkskydd!!


Till mig själv? Haha men ge er nu kul. :P Jag kom ju på den smarta grejen att
eftersom atousa loooosar så jävla mycke i vikt hela tiden kan jag vara hennes
välgörenhet och hon kan ge mig hennes för stora kläder. ;)
Jag menar hur ofta hinner jag ens ta mig till stan och än mindre handla något till mig själv? :P

Kommentarer
Postat av: Mimmi

jaa cookie d är såå god :) även phish food tycker jag! tack för rösten :)

2010-11-06 @ 20:58:42
URL: http://justblush.blogg.se/
Postat av: Mimmi

jaa haha okej :) åh va nice! kram

2010-11-06 @ 21:33:01
URL: http://justblush.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0