Läkarbesöket.

Läkarbesöket.. Hm ja jag kände mig som världens tönt när jag kom in.
Jag fick göra något test som visade typ 27 av 40 över 20 är inte så bra.
MEN han sa att som det verkar nu så fortsätter jag så här kommer det antagligen bli värre. Om ett halvår kan jag ha gått in i väggen. MEN han sa också att som det är nu är det pga mitt jobb och all stress som har med de att göra. Han tyckte inte att jag va deprimerad även om det var ett depritionstest typ.
Men jag är inte deprimerad jag mår bara inte bra.

Och där biter jag mig själv lite i svansen jag är en jobboholic jag vill jobba jag är gjord för att jobba jag älskar att lära mig nya saker jag vill inte sitta hemma. Jag tycker redan att de är tråkigt och jag har varit hemma i två dagar. Men just nu med min arbetssiituation fungerar de inte. Jag har inget emot att jobba kväll eller natt eller dygnet runt om de är så men då behöver jag ha något ledigt också. Och det är där det failar just nu. Jag jobbar jobbar jobbar och jobbar. Helgerna är proppade med saker att göra och vardagarna jobbar jag typ minst tio timmar om dagen.

Med andra ord jag behöver ett nytt jobb, de jag har nu jag tror inte de blir någon förändring inte som de är nu iaf. Jag älskade mitt jobb och trivdes som fan.. förut. Inte nu, inte som det är nu.

Det är också något jag tycker är  jobbigt för jag är ganska "rädd" att ta ett nytt steg utan att ha något att falla på, att ha extra jobb är en sak då har jag ju alltid mitt vanliga ordinarie jobb men att byta helt. Det skrämmer mig.

Men men, har skickat mitt cv till några ställen, jag är ju kräsen också liksom. ;)
Men med tanke på att jag HAR ett jobb, jag HAR en bra utbilldning och jag lever inte på soc tycker jag fan att jag kan vara det. Skulle jag varit arbetslös och sånt hade jag tagit allt jag kunde få.

Aja nog om de, det slutade iaf med att han ville ha in mig på massa provtagning för att kolla att det inte var någon bakomliggande sjukdom. Dom svaren skulle komma nästa vecka någon gång. Jag tror inte jag är sjuk jag tror bara att jag är stressad och har för mycket bollar i luften med förlite ledighet.

Imorgon har vi möte klockan 6 på morgonen. Jag tror att jag tänker gå. Jag tänker iaf ställa klockan och sen får vi se utefter de.

Nu har jag verkligen blottat mig själv. Men men sånt behövs kanske, och jag är nog en ganska öppen person.

Nu ska jag titta på cougar town. See yaa.

Kommentarer
Postat av: Malin

Tror de e bra o skriva av sig ibland. Fast man blottar sig men ändå!



Tycker du har all rätt o va kräsen.



Ja har inget jobb så ja tar vilket som helst nu i början sen e de ju bara o söka på tills man hittar nått man trivs med:)



Ja jag brukar faktiskt kolla prislappen men först va ja på Willys men där hade dom inte blöjorna ja skulle ha och dom hade bara vanlig pucko. Så ja bara antog att de kostade ungefär samma. Men de gjorde de inte=(



Jag hittade dig på fb. Vi hade ju en gemensam vän så du kom först upp=)



Kramar

2010-11-09 @ 20:56:36
URL: http://malinjljung.blogg.se/
Postat av: sandra

Precis som malinljung skriver så är det bra att få skriva av sig ibland. Man behöver få berätta hur man mår och verkligen tänker ibland.



Att byta jobb kan kännas väldigt skrämande. Vilket jag har stor erfarenhet. Då jag aldrig jobbt längre än 6 månader på samma ställe. Men det har lärt mig att lyssna på mig själv och att inte göra det som får mig att må dåligt.



Så känner du att du bara mår dåligt utav ditt nuvarande jobb, så är ett nytt jobb en bra lössning. Ibland behöver man någe nytt för att känna samma glädje över något man gillar.



Det kommer att dyka upp andra jobb ska du se hugs



sv: Ja du öroninflamation är popis hösttider :/ Då hr Wille sitt på det torra. Det brukar ju gå lite i arv också med hur mottaglig man är för infektioner. Varken jag eller Ante va det heler, men jag har alltid haft dåligt emunförsvar så you never know.



Hoppas att huvudvärken går över snart!!! Krya på dig!



Kramar!!!

2010-11-10 @ 07:12:20
URL: http://mammansandra.blogg.se/
Postat av: Agnieszka-2barnsmorsan

Hoppas du får må bättre snart gumman! Har ni inget för er så kom hit och hälsa på=)



kramar

2010-11-12 @ 21:13:47
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0