Jobbigt.

Natten var så där.. William sover inte ordentligt och absolut inte själv.
Jag har legat med feber och huvudvärk och allt som innebär från en förkylning.

Sen idag kom Henrics föräldrar William blev ööööverlycklig.
Han och farmor busade massor och vi åt lunch i vällingby.
Dom hade med ett ritstativ till William också som dom höll på massor med.

William har tappat bort alla sina MAMnappar, inte en enda finns kvar.
Han har bara sina "dåliga" nappar kvar dom han inte gillar alls,
de innebär en väldigt massa skrik skirk och åter skrik.
Nyss skrek han i en timme konstant, vi provade flera gånger med dom
"dåliga" napparna men han vägrade men efter en timme då gick han med på de.
TACK OCH LOV! Mitt huvud ville sprängas.

Nu ska vi bege oss till affären och handla lite. Skönt att handla en eftermiddags lördag brukar inte vara så mycke folk då. :)

Jag gjorde blåbärs cheescake i veckan och allla som fått smaka har tyckt att den varit supergod, alltid roligt. :D


Kommentarer
Postat av: Malin

cheesecake har ja varit sugen på vääldigt länge nu!:)



Ja gjorde me hallon o vit choklad sist. Supergod!

2010-11-20 @ 20:10:53
URL: http://malinjljung.blogg.se/
Postat av: Petra - mamma till Kevin och Nathalie

Ja den va super :) mumma :) Kul och se dig 1 sek idag :) hehehe Puss på dig min söta!

2010-11-20 @ 22:34:21
URL: http://petramkevin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0