Idag.

Idag fick jag beskedet jag ville ha, jag får följa med till Turkiet!!
Men nu på eftermiddagen fick jag reda på att en blivit sur över att
hon inte varit med och bestämt så imorgon måste dom ha möte igen.
Men jag håller fortfarande tummarna på att de är jag som får följa med. ;)
På fredag ska biljetterna betalas så då har dom bestämt sig helt iaf. :)

Idag kom tre nya glitter, tror jag har ett att hämta ut på posten också.
Wiiie älskar nya saker. ;)

Nej usch nu måste jag göra lite nytta, har tvättstugan strax och så ska William hämtas
och maten ska lagas.

Kommentarer
Postat av: Steinnatasha

Great Site thanks

2011-03-12 @ 23:04:09
URL: http://steinnatasha.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0