Helgen slut?!

Det är så jävla kul att lägga upp bilder när man får underbara kommentarer som en av Emma. :D
Det gör en väldigt glad kan jag lova.

Min helg har tagit slut och jag har knappt förstått att jag har haft helg?!
Känns helt värdelöst att jobba imorgon igen.
Men kanske inte så konstigt med tanke på att jag jobbat MER än en extra arbetsdag den här veckan.
Kroppen pallar inte, huvudet är någon annanstans och jag mår dåligt av de.
Jag är en person som planerar planerar och planerar.
De enda jag kan planera nu är att jag inte har en jävla aning om när jag är hemma
från jobbet så jag kan inte planera något alls på dagarna typ.
Socialt liv typ existerar knappt, jag får klämma in de så gott de går.
Jag och Henric ser knappt varandra för när han kommer hem går jag typ
och lägger mig.

Aja, nästa helg är det fullt upp igen, fredag är det gooooooooo!!
Lördag ska vi hjälpa Henrics bror att flytta på fm sen ska jag träffa brors
fästmö och vi ska byta lite julklappar till barnen slipper man skicka. ;)
Och alltid trevligt att träffa släkten från Sundsvall också som det är nu hinns de ju inte med allt för ofta. :(
En nackdel är att jag ska försöka hinna med att köpa en julklapp i veckan, NÄR?!
Jag har verkligen ingen aning vad jag ens ska köpa och de gör ju inte allt lättare precis.
Tänkte försöka hinna med att dra en repa på någon leksaksbutik för att försöka komma
på något att köpa, tips någon? Är till en pojke som är typ nästan ett och ett halvt år vid jul, han är lillebror så han har ju redan allt efter storebror. Thats why det är ett problem att komma på något. :)

Nej nu beger jag mig till sängen ska ju upp snart igen. BLÄ!!


Kommentarer
Postat av: Malin

Fin du är!



Jooo de kommer fler bilder. ja tog inga för de gjorde alla andra så ja hoppas ja får dom snart:) Alltid nån som lägger upp dom på fb:)

2010-11-08 @ 09:59:23
URL: http://malinjljung.blogg.se/
Postat av: rock n roll mamma

ja det är dyrt faktiskt att utbilda sig. Men du får börja ta lite betalt. och be dina vänner bjuda in sina vänner när de ska fixa naglarna så kommer du snart få många beställningar tror jag. eller en annons på blocket!



vad fin bild på dig. du är så vacker, Madde!



kramis

2010-11-08 @ 11:00:02
URL: http://emis.myshowroom.se
Postat av: sandra

Det borde finnas fler helg dagar tycker man. Lör och sön bara rinner ur händerna på än, tycks det:/



Till en kille på 1 1/2 år så är det ju alltid kul med saker som låter. Som tex en bil eller djur som spelar melodi eller säger något bekant. Annars är alltid ti ut böcker populärt. Hoppas att du hittar något:)



Men herre gud!!! Fy fa läskigt att det började att brinna:S Men vilken tur att lägenhet och spindeln klarade sig. Jag förstår dock inte hur spindeln klarade sig, måste ha vart tok varmt. Men va skönt för honom att det slapp gå allt för illa.



Än så länge så värkar det va lugnt på bebisfronten iaf:) Men på onsdag så är det 16 dagar kvar tills BF och det var ju då Niklas kom:P



Hoppas att det dyker upp mer ledigt för dig vännen hugs

Kramar!!!

2010-11-08 @ 11:38:38
URL: http://mammansandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0