Fullt upp.

Igår va hemskt, jag mådde så otroligt dåligt.
Eller inte direkt utan de kom efter vi varit till Atousa.
Mirabelle har fått vattkoppor så vi var dit och hoppas
på att William blivit smittad, skönt om vi skulle ha det överstökat.
Så nu väntar vi och ser om de blir någon prickikorv här hemma. :)

Men iaf när vi kom hem mådde jag sjukt dåligt, mådde illa, hade ont i magen
och i huvudet och frös. Jag trodde verkligen jag åkt på magsjuka men jag klarade
mig med nöd och näppe tror jag allt.
Jag vågade inte äta eller dricka något alls sen igår vid lunch till idag vid lunch
då tog jag en shake sen åt jag en korv med bröd nu på kvällen.
Känns fortfarande inte helt oki men vi får väl se helt enkelt.
Henric känner sig inte heller helt bra. Det går magsjuka igen på Williams dagis som de verkar.

Idag när jag hämtat William så bakade vi pepparkakor iaf, har ju fått massa pepparkaksdeg av min kära fazer gubbe. ;) Han tyckte jag skulle hem och baka lite med sonen. Sagt och gjort. ;)

Imorgon ska vi och gratta Kevin som blir hela två år!
Ja förutsatt att vi alla mår bra och William inte börjat få prickar.
Söndag så ska vi agera flytthjälp. Fullt upp som alltid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0