Dag två utan napp.

Dag två utan napp.
Det har gått bra på dagis, han har sin snutt med (mitt GAMLA linne som jag hade när jag var gravid) han äääällsskkaarr det. Han har som en kant som han stoppar in i munnen och typ suger på fast bara korta stunder sen tar han ut den och snurrar lite på sig och sen stoppar han in den igen sen ut och sen sover han. Ja men nästan så går de till när han somnar. Eller iaf ikväll. Han somnade på mindre än en kvart nu på kvällen, jag är ganska nöjd över de faktiskt. :)
Hoppas dock att natten blir bättre än den till idag. Han vaknade massa gånger och sen kom han in till oss. Då skulle jag bära över honom och han vaknade så la jag mig inne i hans rum med honom och när han sov och jag vaknade till runt fem så skulle jag smyga ut och lägga mig i våran säng men nej då vaknade han på en gång. Så då tröttnade jag och han fick ligga i våran säng. Men nej då ångrade han sig och ville inte sova mer ist så jag fick allt pallra mig upp då.
Vi var på dagis först imorse kan jag ju tillägga. ;) Men blev en mysmorgon med frukost och sånt.

Imorgon är det gruppfotografering på Williams dagis. Jätte kul ska de bli då dom sagt att de troligen inte skulle bli något. :)

Jag har kollat på nya Harry Potter idag, tokdålig kvalite men jag kunde inte hålla mig.
Dock börjar jag fundera.. Har jag läst boken? :S
Stor nackdel nu när vi har alla våra böcker i källaren vi har ingen bokhylla så vi kan inte ha dom någonstans iaf men jobbigt då jag inte kan kolla vad jag har för böcker och orkar absolut inte gå igenom alla kartonger i källaren.

Henric var hemma med William förra veckan och en förmiddag då så fick William för sig att han skulle ta ut allt ur kastrullskåpet och krypa in där. Henric han tydligen inte med att få bild på de när han var i skåpet men här är några. :)




Kommentarer
Postat av: Sanderiben

Perfect site with convenient navigation. The design also pleases. Thanks!

2011-04-13 @ 14:42:41
URL: http://sanderiben.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0