Tidsbrist?

Tiden räcker inte till, eller inte till allt jag vill göra iaf.
Igår var jag otroligt effektiv måste jag säga.
Jobbade först. Och ja som ni vet jag jobbar ju inte som normala människor åtta timmar.
Nej sånt är lyx, tror de blev tio igår bara iofs.
Sen kastade jag ihop en saffranskaka med galsyr.
Sprang upp och hämtade barnet och hade såklart med pulkan (han älskar de)
och så tog vi en sväng och hämtade ut ett nagelpaket.
När vi kom hem åt vi lite mat och sen gjorde vi pepparkakor.
William är sååå duktig på allt sånt och han älskar de.
Även dom blev det galsyr på. Eller inte alla. :P
Sen körde vi ett varv med snabeldraken, även där fick jag hjälp av William.
Duktigt duktigt. ;)

Nej nu måste jag jobba klart, kom nyligen hem men måste lägga alla ordrar också. SUCK!
Sen är det tvättstugan som gäller. Tänkte kasta ihop middagen också innan jag ska hämta skrot. <3


Kommentarer
Postat av: Malin

Va söt papparkaksdress. Sån fin har inte ja hittat. Letar för fullt efrter nått till W. Dom ska ha lucia ute:S

2010-12-07 @ 17:40:44
URL: http://malinjljung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0