Så fruktansvärt hemsk mamma!

Alltså det här klippet får mig att gråta.
Hur kan man som vuxen göra något sånt mot ett barn?
Att höra hans skrick i den kalla duschen det var det värsta på länge.
Jag hoppas verkligen att han inte bor kvar hos den hemska människan.
Eller hon hade tydligen en dotter också, jag hoppas att INGEN av dom bor kvar.

Den morsan borde fan få bli torterad, för det är PRECIS vad hon gör mot honom.
Hon plågar ju honom!! Han är ju RÄDD för henne!

Någon som har sett de här avsnittet som vet vad som händer?

JAG HOPPAS HON HAMNAR I FÄNGELSETT OCH ATT DOM ANDRA TYP SLÅR IHJÄL HENNE!!



Kommentarer
Postat av: Malin

Usch jag klarar inte av o titta på sånt. Vågar inte öppna länken. Sen jag fick barn har jag verkligen blivit riktigt känslig för sånt. Va ju de innan med men nu e de värst. Börjar nästan gråta bara ja hör de:(



Kramar

2010-12-20 @ 13:38:14
URL: http://malinjljung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0