Nya färgen (bild)

Imorse va verkligen hemskt.

Jag hatade ALLT!

Dagen fortsatte liksom inte speciellt bra heller.
Jag kom iväg till frissan, men väl där när hon ska tvätta håret så får jag höra de här.

Frissan: "du har varit blond va?"
Jag: "Ehh, ja"
F: "De syns, när färgade du håret?"
J: "Igår, vadårå?"
F: "Det är väldigt fläckigt, och du tappar färgen"

Behöver jag ens säga min panik som började komma?

F: "Jag kan lägga i en toning om du vill?"
J: "Ehh aja gör de då, men bara de inte blir så rött"

Sagt och gjort ca tusen kronor senare kommer jag därifrån så här.




Henric tycker iaf att de här blev bättre än igår, så får väl lägga i en ny toning
om några veckor.
Mitt gamla blonda hår stötte alltså ifrån färgen som vi la i igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0