Naken.

Jag känner mig verkligen naken.
Förra helgen fick jag en minut över och kastade mig in i bilen och åkta och sola.
Då tar jag alltid av mig halsbandet... Med långa naglar får jag inte på mig de igen.
Så har haft de i fickan, nu ligger de i Henrics ficka för han skulle hjälpa mig men så
kom William.
Han har säkert glömt bort att de ligger där nu. ;)

Ljuvliga ord, SEMESTER!
Jag hoppas att tiden kommer gå såååååå sakta.
Men känner jag mig själv så kommer den gå så jävla fort att jag ska till jobbet typ imorgon. :S

Nej nu ska jag kila och sova, njuta av min första natt som jag INTE behöver titta på klockan. ;)

Ja juste skrev ju om julklapparna vi fick förut från mitt jobb..
Här är dom i bilder.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0