Nagelfrågor.

Jag har fått frågan om vad jag använder när jag gör naglar,
jag vill vara påpeka att jag INTE är utbildad jag gör naglar bara för
att jag tycker att det är sjukt roligt.

Jag använder mig av Gelé, sen olika glitter och grejer så klart. ;)

Jag vet inte hur man bygger med varken acryl eller glasfiber men jag tycker
att det är ganska lätt att bygga med gelé.
Oki övning ger färdighet. Haha ni ska se första nagalar jag gjorde på mig själv.
VILKET SKÄMT!
Men redan andra gången blev dom mycket bättre. 

Om man inte är utbildad så får man inte köpa produkter i butiker,
utan man får beställa.
Jag har beställt från lite olika ställen men Nagelgiganten och Maros Of Sweden 
är dom jag beställer gele ifrån, beror lite på vad dom har mer för erbjudanden. :)
Kan tipsa om Nagelgigantens julkalender  och Maros Of Swedens prisbomb.

Angelica om du har några mer frågor så skriv gärna med din blogg eller mail. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0