Lördag och dagisavgiftshöjning!

Idag har vi inte gjort mycke här hemma.
Eller Henric är inte hundra så han tyckte att jag skulle åka och jobba ist för honom.
Men jag orkade verkligen inte det jag har ju knappt sovit på två nätter.
Så de sluta med att Henric åkte iaf.
Sen städade jag och William av lite här hemma.

Jag hoppades på att William skulle sova länge idag och de gjorde han tack och lov.
Först sov han två timmar sen gick han upp. Jag låg kvar någon minut i sängen och då kom han tillbaka och ville lägga sig igen och somnade en timme till. Det tackar jag verkligen för.
Då blev det våfflor. Jag köpte massa mjölk här i veckan för jag tänkte att jag skulle
äta pepparkakor och dricka mjölk. Hm jag har inte ätit en enda pepparkaka och inte druckigt någon mjölk.
Men pepparkakorna är ändå snart slut? ;)

Idag fick jag äntligen tummen ur och skulle sätta upp ljusslingan på balkongen jag fick ju köpa en ny eftersom jag inte hittar adaptern till den andra. Jag snurrade upp den så fint och stängde balkongdörren.
Men de lös inte?! Öppnade och de lös, stängde de lös inte.
Öppnade och sladdfanskashelvetet hade gått av?!
Behöver jag ens säga att jag INTE kommer köpa en till i år? De får bli nästa vinter!

Nyss skulle jag kolla hur det såg ut på kontot..
Ser att de har kommit in lite nya fakturor och kollar på dom hittar dagisavgiften..
1492kr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
You say whaaat?!!
Tror dom att vi tjänar som en hel miljonär?!
Fler som fått höjningar?



Kommentarer
Postat av: Malin

Usch va dyrt! Här e de 1260 som e de högsta.



Kram

2010-12-12 @ 09:38:59
URL: http://malinjljung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0