Inget mönster.

Idag har det varit mycket som varje dag.
Men var till verkstaden med lastbilen, haha tydligen ska man vara dit en gång i MÅNADEN och fylla på fett.
Min bil va inne för ett år sen. ;)
Undrar varför det har gått så segt? :P

Jag skulle ha ringt Atousa när jag åkte hem men självklart glömde jag bort det också.
Vi skulle ha åkt lite pulka med barnen. Så typiskt.
Hoppas hon kan imorgon efter dagis. :)
De är liksom inte lätt att få tag i en människa som inte har någon telefon, eller oki hon är ju med Jim men känns knäppt att ringa till honom för att få tag i henne. ;)

Imorgon måste jag iofs också och fixa med lastbilen jag MÅSTE verkligen byta däck.
Jag har inget mönster på mina bakdäck och vi har ju inte dubbar så det är rätt jobbigt när de är mycket snö.
Åker på häng mer än jag gjorde med gammla pärlan ju. ;) Min 240. Hehe.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0