Gamla stan och vidare.

Idag har vi haft det jättebra. :)
Pappa/morfar kom hit på förmiddagen så klart va William trött och hade bara sovit typ 30 min
när han kom så vi drack kaffe och snackade skit tills han vaknade.
Sen åkte vi in till Gamla stan, det är ju julmakarknad där nu så vi (jag) ville titta.
Den va minimal och det var tokkallt. Så vi åkte vidare in till t-centralen.
Först gick vi och käkade lite på kungshallarna vi hade tur var precis en familj som skulle gå när vi kom så vi fick bord direkt. Efter det börjades det.. Phu julklappar skulle handlas. Jag trodde att jag var klar men så fel jag hade. ;)
Eller ääh va inte så jätte mycket vi handlade ändå men det tar ju ändå tid att ta sig fram överallt med vagn och massa folk.

När vi kom hem satte jag mig direkt för att slå in allt som skulle med pappa ner.
En påse som ska skickas, och en påse som ska dit och en dit.
En påse till kommer han få överlämna lite senare. Eller jag har inte bestämt mig ännu hur de blir.
Vi åt lite middag och sen åkte han hem.

Nu har William däckat och jag kommer nog också göra det snart men MÅÅÅÅSTE bara se veckans avsnitt av Vampire Diaries, de har varit uppehåll TVÅ hela veckor nu så jag har riktigt mycket abstinens efter lite vampyrer. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0