Full rulle.

Idag kommer underbar Jessica hit. :D
Jag ska göra naglar på henne, vilket lär ta TID för hon har sååååån bestlutsångest över hur hon ska ha dom. :P
Sen ska vi göra mitt hår. Haha helt galet.
Imorgon ska jag klippa mig också.
Jag vet inte ens när jag klippte mig sist, typ innan sommaren?

Den här veckan som skulle vara min egna vecka..
Ja jag har verkligen fullt upp.
Idag hel dag med Jessica.
Imorgon klippa mig sen tvätta.
Onsdag ev träffa Micaela och Petra annars så ska jag bara SOVA.
Torsdag ev träffa Atousa och sen åker vi.

Men de ska bli kul, nu hinner jag ju göra sånt jag annars inte hinner.

Nej nu ska jag äta lite frukost sen sätta mig och göra några naglar till på mig själv
innan Jessica kommer.
Gjorde tre igår men sen vaknade William och ville inte sova och sånt så då fick de räcka.


Kommentarer
Postat av: Agnieszka-2barnsmorsan

Hade jag jättegärna gjort, om det inte vore för vädret. Man vågar ju sig knappt ut när det snöar så mkt:(



Kram

2010-12-20 @ 09:04:25
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0