För lite tid och för mycket att göra.

Imorgon är det julfest med jobbet.
Jag hade typ glömt bort de.
Hade inte en tanke på att det redan är imorgon.
Tiden går för fort för att jag ska hinna med den just nu.

Jag har så mycket saker jag vill göra men inte hinner med.
Jag hinner inte med mina vänner och det är jobbigt.
Jag vill åka pulka med barnen, sola, fika, snacka skit. Ja men ALLT.
Aja, får väl bli någon annan gång något annat år typ. :(

Nu till nästa sak, julfest imorgon.. Vad FAN ska jag ha på mig?!
Jag har ju inte haft tid att handla kläder på evigheter, hinner jag ut på stan
blir det oftast inget till mig för de hinner jag inte med. Och blir det något till mig
blir det något jag har tittat ut innan så de bara är att se efter storleken och köpa.

Haha tur att jag har min duktiga vän Atousa som rasar i vikt.
Om typ tio kg kanske jag kan ärva hennes kläder? ;)
Hehe men jag har flörtat med henne och sagt att jag kan vara hennes välgörenhet.
Jag hinner ju verkligen inte själv.

Alla säger "men i mellandagarna då jävlar" Ja jättekul.. I mellandagarna är vi inte ens hemma.
Vi är i skogen. Vi planerar att vara i byn då. Och jag kommer nog inte sitta och åka 14mil bara för att handla i mellandagarna. Då får det bli något närmare. Men vem vill vara mitt offer och följa med? :P
Ähh får väl åka själv.

Nej nu blir det mat med bus. <3

Kommentarer
Postat av: Agnieszka-2barnsmorsan

Ohh då hoppas jag vi kan försöka ses någon dag när ni är i Byn, kanske kan gå på mellandagsrean här i Nyköping tillsammans?



kramar

2010-12-09 @ 18:24:04
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0