Utslängd från min egen lägenhet.

Nu är vi i byn jag och William.
Är hos Williams farmor och farfar.
Denna dag började också i kaos. FY FAN SÄGER JAG BARA!!

Hm ja men för att ta det hela lite mer från början så..
Vi har skadedjur BÅDE silverfiskar (som kommer av fukt-
dom finns i typ hela huset) och så har vi pälsänger (?) (dom ÄTER
kläder och kommer ofta från ull eller liknande material) och
vi fick en åkpåse av en släkting som alla vi har haft typ och hon
som jobbade på saneringsföretaget sa att det troligtvis var från den
som det kom. Och så har det spridit sig till alla våra inbyggda garderober
i gästrummet och i vårat sovrum. ÄCKLIGT!
Så när jag pratade med henne i onsdags så var det bara att börja riva,
golven skulle dammsugas, och torkas, listerna skulle torkas av,
alla möbler skulle bort från väggarna OCH alla garderoberna skulle gås
igenom. Vi har kastat typ MINST 10kassar kläder och täcken och filtar och
ja allt möjligt och hade tvättstugan igår (enda tiden innan idag) och
tvättmaskinen hemma har gått varm, vi har torkat kläder på varje ställe där
det har funnits plats.
De kanske låter som lite att göra, men lägg då också till att William knappt
sover på dagarna han kör bara powernaps (stavning?) nu för tiden
och vi var och grattiade Williams kusin igår som fyllt år så nästan hela dagen
försvann, samt att Henric pluggar för fult han har inte haft tid att hjälpa till så mycket.

Men idag iaf vid ett halv två så kom snubben ÄNTLIGEN som har sanerat,
nu är det sprutat grejs längs alla lister så nu ska dom äckliga jävlarna DÖ!
När vi stod och gick igenom allt i garderoberna så var jag fan nära på att bryta
ihop, jag ville bara kasta ALLT som var där och börja om på nytt.

Jag frågade snubben idag vad man kan göra för att inte få skiten,
och då sa han silverfiskar är inget som vi kan rå för det är huset,
men dom andra är det maximal otrur att man får och de är inte alls speciellt
vanligt men att de man kan göra är att när man får kläder och sånt av folk
så ska man antagligen tvätta det DIREKT eller frysa allt på en gång.

Usch bara att skriva om dom äckliga jävlarna gör att det känns som det
kryper överallt fan vad jag inte gillar kryp. BLÄÄÄ!!

Åkte ner till Jessica idag när jag kom ner, vi käkade lite och sen
fixade hon sig hon skulle ut och partaja lite. :)

Imorgon ska jag träffa både Ida och Jessica super mysigt. :D
Alltid lika kul att träffa kompisarna när man är nere man får ju passa på. :)

Nej nu sover William helt här så ska tvätta bort sminket och kasta mig i säng,
jag är helt slut efter allt jävla slit. Och när vi kommer hem ska allt skit tillbaka igen!!

Blir inga bilder fören jag kommer hem, orkar heller inte svara på era kommentarer,
men är verkligen kul att se ska svara när jag har mer tid och ork. :)

Kommentarer
Postat av: Ung pappa till Inez

oj då! stackars er, snacka om otur :S Hoppas att det löser sig och att ni blir av med ohyran. Hur är det annars med er då?

2009-05-23 @ 00:01:53
URL: http://ungaforaldrar.blogspot.com
Postat av: Cizzi

Låter inge skoj det där! Hoppas ni har fått bort alla och att ni inte får några flera...



Kram på dig!

2009-05-23 @ 11:40:46
URL: http://cizzib.blogg.se/
Postat av: Agnieszka

Ush stackars er.... själv skulle jag nog avlida om jag fick en massa sånna kryp hemma... ush så äckligt..... men skönt att ni blir av med dem nu iaf!

kramar

2009-05-23 @ 12:45:08
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: lassika

Det här låter inte roligt.

Men hoppas att dom får bort allt.

Hur länge är det ni inte får vara i lägenheten.

Det var bara du och Isse som hörde av er i går till Erik.

KRAMIS

2009-05-25 @ 07:51:16
URL: http://metrobloggen.se/lassika

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0