Solpromenad.

Phuu idag var jag trött, william var på fruktansvärt dåligt humör
igår, längsta stnuden han sov på dagen var när jag gick från vällingby typ en kvart alltså.

Men idag har vi båda sovit underabart! Vi sov från typ halv elva till ett med ett
stopp då det ringde men william sov ändå. :)
Så idag är han en glad skit nästan hela tiden. Tänkte kasta honom i
vagnen och gå ut i det fina vädret. :)

Min dator är inte inkopplad och jag har inte haft tid eller ork
till at koppla in den så därför bilderna dröjer.
Henric är hemma tidigt imorgon från tentan så då kanske
han kan sätta ihop den. :)

På fredag blir det byn men bara en snabbis över en natt för att min
gudfar kommer.
Sen på lördag så ska vi träffa kompisar här uppe i stan.
Vi har inte träffat dom på länge.

Men nu ska jag ta william och gå ut. Skriver nog mer sen. :)So

Kommentarer
Postat av: Agnieszka

Hoppas ni får en fin dag i solen! kramar

2009-05-26 @ 15:52:35
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: lassika

Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge.

KRAMIS

2009-05-27 @ 07:29:56
URL: http://metrobloggen.se/lassika

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0