Faktura på något som jag inte ens vet vad det är.

Natten var bra, William har sovit bra och det är jag glad för.
För då sover jag också bra. :)
Vi gick inte upp fören vid halv nio. :D

Mamma och lillebror är på skansen nu, jag får främande
senare så var ingen ide att följa med.
Är sussi, sussis mamma (plastmormor), sussis syster och
sussis systers dotter.

Nu ligger prutten och sover och jag har precis ätit lunch så tänkte
byta om till lite mer somriga kläder och sen gå en promenad. :)
Tänkte att jag ska köpa några kakor tills dom kommer har bullar i frysen
så ska ta fram lite tänkte jag.

Imorgon blir det mera främande, då kommer bror och hans familj och
pappa och isse.

Igår var dom och tog bort Lucifer kan säga att det var tur att pappa hade
bokat tid tills igår för att han kissade massa blod igår.
Så pappa trodde att det kunde vara en tumör eller något eftersom han inte
har varit hård vid blåsan som han var när han var sjuk sist.
Så nu slipper min underbara bebis lida iaf det känns bra.
Visst kommer jag sakna ihjäl mig på att gosa med en katt men det
är bäst så här. Vem vet någon gång om några år kanske vi skaffar en..
Men inte nu.

Ehh jag har fått en faktutra från ett företag jag aldrig har hört talas om
och jag har ingen aning om vad det är för något..
Så ringde jag igår för att kolla vad det var och då sitter det någon ny där som
har jobbat där i två dagar som inte har en aning om vad hon ska
göra så hon skulle ringa upp mig idag sa hon.. Men hm aa vi får väl se.
Har hon inte ringt när jag kommer in så ringer jag igen.
Jag tänker ju fan inte betala något jag inte ens vet vad det är.

Kommentarer
Postat av: Melinda

Fan va irriterande att ha fått en faktura man inte ens vet vad det är :/

2009-05-08 @ 12:41:43
URL: http://melindawingren.blogg.se/
Postat av: Elin (Edvinsmamma)

Tänkte tipsa om en ny rolig tävling på min blogg: http://edvinsmamma.blogg.se/2009/may/fredag-och-tavlingsdags.html :)

2009-05-08 @ 14:12:12
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0