Shopping.

Natten började bra med lilleman, men slutade inte lika bra.
Usch, William ville absolut inte sova och jag var som
en död eller har varit de hela dagen.
Fick sova en halvtimme på eftermiddagen men sen
vaknade han.

Vi gick upp till vällingby och har varit där hela dagen,
har köpt en ny garderob till lillebror,
ett par gympaskor, ett par sandaler, en skjorta,
ett skärp, ett par långa shorts, ett par vanliga shorts,
strumpor, kallingar och en tjocktröja med dragkedja. :)
Sen bjöd mamma på lunch och fika där också. :D
Blev även handlat böcker till lillebror, papper som vi ska
göra hand och fotavtryck på skulle ha köpt färg också men
fanns inga bra så ringde tommy och besäller via han ist. :)
Sen handlade vi en hel kyckling (middag på söndag) kryddor
till mitt amningste (anis och fänkål) och mamma köpte körsbär.

Hittade massa fina kläder som fanns men ekonomin säger ifrån,
och har ju lite kvar att gå ner, och när gravkilona är borta så vill
jag ha bort en hel del till kan jag ju säga minst 20 till.

Idag fick vi älgstek till middag mmmmums säger jag ju bara. :D
Mamma hade med sig det och torkat kött hit, perfekt ju. :)

Nu ligger William och sover på mamma, han har varit lite grinig
idag eller inte när vi var i vällingby då sov han nästan hela tiden
vaknade bara en gång för mat.
Men nu vaknade han så klart. :P

Nej nu har jag inte tid att skriva mera.

Kommentarer
Postat av: Ung pappa till Inez

Okej, har du tagit kontakt med amningshjälpen eller BB hemvård för eventuella råd?

2009-05-08 @ 00:01:56
URL: http://ungaforaldrar.blogspot.com
Postat av: lassika

Det var en dryg promenad denna gång.

KRAMIS

2009-05-08 @ 08:02:47
URL: http://metrobloggen.se/lassika

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0