6 veckor idag.

Förlåt att jag inte har skrivit på hela helgen, det blev
verkligen fullt upp. :P
I fredags åkte vi till byn som sagt. Kom dit väldigt sent
så blev att hoppa i säng direkt.
Lördagen sen åkte jag till Jessica, eller först
förbi Tommy och få lite färg som jag beställt av honom,
Pernilla var även där så dom kom ut och tittade på prinsen.
Sen bar det av till Jessica, vi gick en liten promenad och sen
käkade vi korv med bröd, mumsigt. :D
Sen åkte jag till Henrics föräldrar och fick middag, sen åkte
vi till Engo, Maria och lilla Joline eller lilla och lilla hon är ju inte
så liten längre lillprutten blir ju ett år snart.
Vi blev där ganska länge och hade det super trevligt,
det var så roligt Joline sympatigrät när William skrek. :P

Söndagen sen tyckte William att det skulle bli en tidig morgon
så klockan sju gick vi upp eller han fick mat och vi busade
sen gick vi upp vid åtta.
William var inte alls sig lik, han var varm och gnällig.
Så somnade han i min famn så la jag ner honom så sov han
lite men vaknade. Så blev bara till att ta upp honom å gå runt
så somnade han igen men vaknade och skrek.
Stackarn hade så ont i magen. :(
Så vid tio så fick han mat och så somnade han och då la jag honom
på mig med en filt omlindad och sen täcket på oss.
Då sov han till klockan ett. Och det behövde han verkligen.
Han hade inte lika ont i magen sen men var förtfarande lite varm.

Henrics pappa fyllde år igår, även min storebror. :)
Blev iaf tårta hos oss, eller jag fick glass eftersom jag inte äter mjölk. :)

Vi kom hem väldigt sent, stannade på vägen och tvättade bilen också.
Men när vi kom hem var det bara att ge william mat sen sova.

Nu idag ska vi till bvc till min nya får se hur det går. :)

William blir ju hela 6 veckor idag!

Kommentarer
Postat av: sandra

Inge roligt när knoddarna inte mår bra. Hoppas att han inte är lika varm nu. Skönt att han kunde sova lite till:)

2009-05-18 @ 13:10:49
URL: http://mammansandra.blogg.se/
Postat av: sandra

Nej men fy på mig!!!!



GRATTIS till William på stora 6 v dagen :)

2009-05-18 @ 13:11:38
URL: http://mammansandra.blogg.se/
Postat av: Denise

mer bilder vore roligt :D

2009-05-18 @ 16:48:47
URL: http://knoddenojag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0