Tvätta tvätta tvätta baka och tvätta tvätta tvätta.

Igår var det fullt upp, vore det inte för att det ser ut som ett slagfält
här hemma skulle det finnas mycket mer tid över till att bogga.

Morgonen började med att käka och sen åka till pappa och syrran.
Väckte henne när vi kom. :P
Var där ett tag tyvärr var William supertrött och grinig så han låg mest
hos mig och ammade och sen sov.
Men men bättre än inget iaf. :)
Åkte sen hemåt och kastade ihop en kladdkaka och igång med en
tvättmaskin hängde den, och sen in med en ny och sen gick vi.
Vi knatade till Micke och fikade, och skrämde skiten ur hans katter
först vart dom superrädda för vagnen och sen när William vakna så
fick dom nog hjärtatack tror jag. Stackarna.
Precis när han vaknade så hade dom äntligen vågat sig fram till att
lukta på vagnen så dom trodde att det var dom som hade gjort något
och såg jätte skyldiga ut. :P

Vid åtta nio någon gång knatade vi hem igen, blev till att hänga tvätten
och kasta iordning en till maskin som jag inte satte igång utan den
åkte på nu på morgonen när jag och William gick upp.
Har tvättstugan ikväll också men måste tvätta en jävla massa hemma
med alla kläder ska ju tvättas igenom och jag förstår inte vart alla kläder
kommer ifrån!! Gah så där mycket kläder har man ju aldrig när man ska
klä på sig. Ska rensa ännu mera sen när allt är tvättat har redan gett två
kassar till sussi men känner på mig att det blir nog några till. ;)

Idag är det Bvc föräldrargrupp också tur att jag kom på det annars hade vi
missat den idag och de hade ju varit tråkigt iofs så skulle jag behöva vara
hemma och plocka så mycket som det går också men behöver ju komma
ut med.
Henric är sjuk kommer nog vara hemma imorgon också.
Sen på onsdag har han tenta så då är han ledig.

Nej nu ska vi se om jag kan lägga bort William utan att väcka honom
så smidigt att ha laptopp å kunna sitta och skriva när han äter,
eller gör ju inte det hela tiden men när jag ser att han börjar slumra så
behöver jag ju inte sitta och titta på honom.

Kommentarer
Postat av: Carolina

Tänkte passa på att tipsa om de 2 tävlingar jag har pågående i min blogg just nu, var gärna med - finfina priser i potten! kram

2009-05-26 @ 10:23:01
URL: http://carolina1979.blogg.se/
Postat av: Nikita

Eftersom du tävla förut i min blogg tänkte jag nu tipsa om en nystartad tävling, vinn en valfri nova star mössa från pilutta

http://nikital.blogg.se/2009/may/tavling-vinn-en-valfri-nova-star-mossa.html

2009-05-26 @ 11:18:28
URL: http://nikital.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0