Sömnbrist!

Jag har kommit på en sak mitt första inlägg på dagen
börjar nästan alltid med hur vi har sovit. :P

William var ju inte alls rolig igår, efter duschen var han iaf
hungrig så jag ammade honom och väckte honom varje gång han
somnade för att han verkligen skulle äta sig riktigt mätt.
Efter det så sov han TACK OCH LOV i fyra och en halv timme!
Så jäkla skönt, när han vaknade sen så tog jag upp honom och
började amma och sen slocknade jag, vaknade en timme senare
av att jag som igår natt hade tok ont i nacken William sov vid
bröstet så la jag ner honom bredvid mig och då vaknade han.
Då blev det bara att ta upp honom igen, och mera mat men då var han
pigg också sen somnade han vid fyra någon gång tror jag var väl
vaken en 2-3 timmar!!!

Förstår inte varför han vaknar direkt när jag tar bort honom från bröstet
nu för tiden, det har han ju inte gjort tidigare?

Vi sov iaf till nio sen efter att han vaknar när Henric gick upp också.
Sen var han vaken LÄÄÄÄNGE igen men nu sover han äntligen, har kommit
på att han inte kan somna när jag håller i honom längre eller jo det kan
han men han vaknar när jag lägger ner honom då, men nu får jag lägga
ner honom när han är trött ev så kanske han skriker lite men sen somnar han.
Jag menar jag kan ju inte sitta och hålla i honom hela dagarna det går ju inte.

Nu ska jag strax fixa lunch, vi har massa sallad klar så ska kasta i lite skinka
och några ostbitar så blir det ost och skinksallad idag. :)
Har börjat med en del mjölkprodukter nu då och då.

Skulle ha varit ute och gått med grannen idag men hon kom precis när jag
skulle sätta mig å äta frukost så kände att jag inte ville följa med då.
Så idag har vi ännu bara varit inne skulle vilja komma ut en sväng faktiskt,
är ju jätte fint väder men får se vad William tycker och sånt.

Kommentarer
Postat av: Ung pappa till Inez

Vi går just nu på babyöppet, har gått där nu ca 1 månad. Före Inez kom så gick vi på ungaföräldrar träffar för båda föräldrar under 25 år och skaffade oss massor av goda vänner :)



Jag anser att pampers för en snevriden genusbild och har anmält dem till reklamombudsmannen och ska även anmäla dem till diskremineringsombudsmannen.



LÄNKAR om mina genus inlägg om Pampers:

- 8151.html" rel="nofollow">http://ungaforaldrar-tavlingar.blogspot.com/2009/05/tavling8151.html



- 8568.html" rel="nofollow">http://ungaforaldrar.blogspot.com/2009/02/normal-0-21-false-false-false8568.html

2009-05-14 @ 15:43:15
URL: http://ungaforaldrar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0