Mammagrupp och sömnbrist.

Usch jag vet inte vad William har börjat med på nätterna,
i natt var han inte heller rolig vaknade flera flera gånger.
Och trött som jag var hade jag ingan aning om vad
klockan var och tog honom och gav honom mat dumt kanske för han var
säkert inte hungrig utan bara tuttar lite och sen somnar han.
Jag somnade själv också sittandes så sen vaknade jag efter två
timmar av att jag hade tokont i nacken. Smart där...
Och så fort jag la ner William så vaknade han.
Men men.

Vi kom iaf iväg till mammagruppen, atousa hade pratat med
malin också så hon var också med. :)
Var ovanligt mycket folk där idag känner jag, men trevligt
att träffa alla ändå men ljudnivån var ju ganska hög i
omgångar om man säger så. ;)

Vi kom nyss hem sitter och väntar på pappa som kommer
om ett tag, han skulle köpa med sig mat till mig. :D
Super, blir dagens eller något sånt.

Henric ska plugga idag så har ingen aning om när han kommer hem
idag faktiskt men antar att det blir sent så det gör inte så mycket
att det blir en sen lunch för min del heller då.

Ehh jag har tänkt på en sak, fasiken vad William är stor om man
jämför mer Mirabelle och Willma dom är runt en månad äldre men
William är större än dom båda! Haha lite kul faktiskt. :P
Ska se om det kanske blir någon bild på dom ihop sen hade varit
kul för att verkligen se skillnaden. ;)

Kommentarer
Postat av: Cizzi

Jag använde kanske inte min flaska varje gång, utan när jag kom ihåg. Så det va kanske därför min flaska räckte i en månad. Hur går det för dig? Får du mera mjölk?



Mitt sår ser mkt bättre ut idag och min mjölkproduktion känns det skillnad på. Har bara pumpat två ggr idag än så länge. Vilket är nytt rekord! Lär väl kanske bli två ggr till idag.

2009-05-13 @ 16:46:45
URL: http://cizzib.blogg.se/
Postat av: Marie

Har ammat en gång o handpumatat, men fick inte ut så mkt, men det tar väl några spay innan antar jag =)

2009-05-13 @ 16:53:21
URL: http://mahii.blogg.se/
Postat av: Cizzi

För hoppas din nya BVC BM är bättre, jag har en bra som ger mig sprayen gratis :)



Förrut så pumpade jag var annan/var tredje timma... så det är en himla skillnad nu. Jag har fått mkt mer tid över till annat när Sofia sover.



Spyr William ofta? Sofia spyr inte så ofta, beror på om hon ätit för snabbt eller satt i halsen...

2009-05-13 @ 17:38:37
URL: http://cizzib.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0