Har jag fått cancer?

Natten var bra William sov snällt och allt. :)
Sen gick vi upp till vällingby jag skulle in på apoteket,
mera minifom skulle införskaffas även en mam flaska och
så frågade jag om amningsnässprayen som jag har fått tips
om så ska ringa läkare imorgon för att få recept på det,
så jävla kasst att vår bvc tant inte har sagt något om det!
Ska även ringa vårdcentralen...
Det är så att jag har hittat en knöl i armhålan.
Den gör ont och försvinner inte när man masserar på den eller
värmer så känner att jag vill kolla om det är en kötel eller cancer....

Köpte lite annat stuff på apoteket när vi ändå var där, mamma och lillebror
var in och köpte godis till hemresan imorgon ENDAST 120kr!!!
Sen gick vi iaf å käka grekiskt. Efter det tog vi ett varv i en bokaffär som
jag hittade idag för första gången. :P
Sen ville mamma och erik ha glass så då blev det de och sen handlade
vi lite och sen hem.
William sov hela tiden som vi var ute. :)

Anledningen till att jag inte har skrivit är att min dator är inte ledig, den har min
lillebror tagit. :P Henric och han spelar, förvånad? Nee. ;)
Men det gör inget, nu sitter jag med laptoppen en sväng innan vi ska gå och lägga oss.

William sover som en stock redan, han fick ersättning av mamma (mormor)
och sen en rap och sen slocknade han. :P
Han ligger faktiskt på mage och sover just nu, jag är fortfarande nojjig angående
det men det går ju bra, dock på natten får han sova på rygg som vanligt.
Och även på dagarna. I natt när han hade ätit så la jag honom på mage,
bara de att då spydde han och så skulle jag torka och då blev han
pigg undertiden som jag höll på att bråka med honom ju. Så fick ta upp honom
en stund och busa lite och sen slocknade han mellan mig och Henric. :)

Han är så mysig nu när han ler massor, imorse innan vi gick upp så satt vi och busa,
sen gick vi upp och mamma (mormor) tog honom medans jag åt lite och sen
duschade han med mig och sen somnade han. :P

Nej nu ska jag kila, får se om jag kanske får tummen ur röven och lägger in
lite bilder sen. ;)

Kommentarer
Postat av: Ung pappa till Inez

Lät väldigt intressant att det fanns en sådan nässpray :)



Hoppas att knölen inte är något farligt :)

2009-05-11 @ 00:33:05
URL: http://ungaforaldrar.blogspot.com
Postat av: Agnieszka

Hej gumman. Hoppas knölen inte är någonting farligt. Undrar om du har lust att skicka din adress igen, har nämligen rensat hela mobilen och kom på efteråt att din adress låg bland messen..... kram kram

2009-05-11 @ 07:41:04
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: Sofija

Det kan inte vara så att knölen beror på mjölkstockning? Fast det kanske inte kan bli så i armhålan utan mer i brösten. Hoppas det inte är något farligt. Kram

2009-05-11 @ 08:48:57
URL: http://metrobloggen.se/sofija

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0