Födelsedagspresenter.

Natten var lite bättre men inte mycket, William vaknar för minsta lilla
och tror de va runt fem så var det svårt att söva honom.
Tiderna flyter ju bara ihop för mig för att jag är så jäkla
trött på nätterna när han inte sover ordentligt.
Men gick upp runt tio och gav honom mat sen sov han vidare
med Henric och jag fick äta frukost i lugn och ro.
Sen när han hade vaknat så fick han mat och var vaken ett tag
sen gick jag och svärmor på en promenad med vagnen.
Skönt att komma ut och röra på sig i det fina vädret och jag har
typ 4-5 grav kg kvar men sen vill jag ner mera så klart.
Kroppen är ju ändå inte sig lik magen typ hänger och aa så som det
brukar bli.. Mina kläder passar iaf inte, inte byxorna iaf..

Efter promenaden så åkte jag in till vagnhärad och hälsade på pappa,
fick min musli från jobbet ser faktiskt gott ut. :P
Och så fick jag två presenter, en läkare bok alltså där det står om sjukdomar
och symptom och sånt av min lillasyster och sen en kokbok av pappa.

När jag kom ut hit till Henrics föräldrar sen igen så blev det grillat, så
super mumsigt premiär för våran del för det här året så det är ju alltid
lite godare då. :)

Imorgon så får vi se om vi ska åka hem och gör vi inte det så ska jag till
trosa och träffa Jessica och Ida. Får se då vad vi kanske hittar på för trevligt.

Projekt inte äta mjölk går ganska bra, dock så åt jag ost och skinkpaj igår
när vi fikade jag var ju inte så smart och tänkte inte på att ost är mjölk just
då. :P Men men, svärisarna är iaf super snälla och gör allt för att hjälpa
till med att jag ska undvika mjölkprodukter, svärmor har till och med köpt
soya jordgubbsyougurt till mig för att hon vet att jag brukar äta yougurt
annars till frukost. Så imorgon så är det premiär för det för min del,
jag har aldrig ätit soya produkter innan. :)

Nej nu ska jag svara på mina grattis kommentarer så klart och sen ska jag
ner till källaren, passa på när William sover. :)

Kommentarer
Postat av: Sandra [2barnsmamma]

Min dag, eller vår dag har varit kanon.

Har majat vid vattnet, underbart väder :)

Kan inte bli bättre!

2009-05-01 @ 19:49:03
URL: http://sandrastomberg.blogg.se/
Postat av: Ung pappa till Inez

Hoppas att babymassagen funkar för er också :) Hur länge har ni använt minifoam? Vi använde också minifoam och vi var jätte noga att inte glömma att ge henne före varje mål mat, det är jätte svårt att komma ihåg det hela tiden :S

2009-05-02 @ 01:53:06
URL: http://ungaforaldrar.blogspot.com
Postat av: lassika

Trollet vakna vid fem sen hör och häpnad så sov vi till åtta tiden då väckte Freja oss.

Kramis

2009-05-02 @ 09:53:52
URL: http://metrobloggen.se/lassika
Postat av: Anna

hur ligger han när han sover? jag har kommit på att siri sover sjukt mycket bättre när hon får sova på magen. sover längre i taget och mycket bättre helt enkelt. kanske ska testa att william sover så? :)

hoppas allt är bra med dig annars!

kramar!!

2009-05-02 @ 19:17:24
URL: http://rainbowarrior.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0