Badpojkarna.

Nu på kvällen har William och Henric badat. :)
Så mysigt, självklart tog jag bilder men har inte orkat lägga
in dom i datorn ännu så det får vänta. ;)

Nu är det bestämt vi ska ta bort Lucifer pappa hämtar honom på
onsdag. Tråkigt men det funkar inte, något fel verkar det vara.
Var och lämnade tillbaka kattmaten som vi köpte förra veckan,
han går ju på specialfoder så kostar ju 700spänn.
Så känns inte som att man vill ge bort allt de. Får se vad
vi gör med all mat vi har kvar om vi lämnar det till något katthem
eller någon annan bara.

Idag gjorde jag god mat jag äter ju fortfarande inte mjölk eller
mjölkprodukter så är lite jobbigt kan jag lova.
Men blev kyckling, brocoli och lite soyagrädde och till det
vildrismix. :) Till Henric gjorde jag lika fast ist för soyagrädde
så cream frech. Imorgon så ska han till skolan direkt efter jobbet
tråkigt men nödvändigt. Får se när han kommer hem då lär ju bli
mitt i natten typ. Men men.

Idag har jag dammsugit förresten, med William i bärselen inga
problem alls han slocknade fort. :P
Imorgon så ska vi torka golvet.
Mamma och lillebror kommer på onsdag så kan ju vara skönt om
det inte ser helt förjävligt ut, iofs får dom ju ta lite skit hehe hinner ju inte
riktigt med som förut å städa om man säger så och hur mycket man än
plockar så ser det likadant ut.

Men nu ska jag ge Henric en bulle så han blir tyst och William
vill nog ha mat snart kan jag tänka mig. :)

Kommentarer
Postat av: Ung pappa till Inez

Mm, men de som går det säger att det är bra. Det är kanske inte lika dyrt i eran kommun :)



Ser att du kämpar bra, att du dessutom också slutat äta mjölkprodukter. Vad jag vet angående din fråga så äter barnen/bebisarna oftare än var 3: timma så ska man ge dem var 3:e timma MAX. Egentligen är det min fru som är experten på barn i våran familj, hon är som en levande uppslagsbok :P haha



2009-05-04 @ 23:04:59
URL: http://ungaforaldrar.blogspot.com
Postat av: Ung pappa till Inez

Mm, men de som går det säger att det är bra. Det är kanske inte lika dyrt i eran kommun :)



Ser att du kämpar bra, att du dessutom också slutat äta mjölkprodukter. Vad jag vet angående din fråga så äter barnen/bebisarna oftare än var 3: timma så ska man ge dem var 3:e timma MAX. Egentligen är det min fru som är experten på barn i våran familj, hon är som en levande uppslagsbok :P haha



2009-05-04 @ 23:05:23
URL: http://ungaforaldrar.blogspot.com
Postat av: Denise

Jo jag tror dom kostar typ 20 kr styck eller något i den stilen. Jag ska göra på SÖS.

2009-05-05 @ 05:53:48
URL: http://knoddenojag.blogg.se/
Postat av: lassika

Synd att det inte funkar med katten. Syns imorgon.

KRAMIS

2009-05-05 @ 11:31:22
URL: http://metrobloggen.se/lassika

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0