Amninsspray och minnesförlust?

Nu har jag provat den där amningssprayen jag vet inte om
jag tycker att det funkar faktiskt, endast för att se så pumpade
jag dock hade ju William käkat då själv för 1 och en halv timme sen
men fick ut typ vad jag brukar. Iofs har jag slarvat lite med att
dricka idag eftersom vi knappt varit hemma.
Men jag ger inte upp ska fortsätta och se vad som händer. :)

Det känns som att det är något som jag ska göra imorgon men
vad fasiken då? Vad är det jag har glömt? :S
Ähh va säkert inget viktigt då. ;)
På onsdag blir det iaf mammagruppen.

På fredag åker vi till byn igen, Henrics pappa fyller år på söndag
samma dag som min storebror. ;) Men så vi ska iaf gratta honom då
tänkte vi, samt att dom lär ju bli förvånade över att William har blivit
så stor. Man verkligen ser att han har vuxit massor. :D

Kommentarer
Postat av: Ung pappa till Inez

Minnet sviker även den bäste ibland :( Att välja gudföräldrar är inte lätt speciellt då det finns många att välja på.



mm, men det är lite upprörande då det inte bara en som ger rådet att ta ett visst läkemedel utan är typ 40 av 100 kommenatarer som säger samma sak.



Vad bra att det är en talgkörtel som du har :)

2009-05-12 @ 08:47:09
URL: http://ungaforaldrar.blogspot.com
Postat av: lassika

Skvallerbytta, Lenas kommentar va godis för 120 kr, Men så är det att hos oss kostar det 89kr kilo, så vi passa på hos dig, haha. Det ska ju räcka ett tag inte bara till resan, men jag tror att din bror åt för mycket av det goda igår. Han fes illa hela kvällen. Boka Lena och Erik till sovplatser.

KRAMIS

2009-05-12 @ 11:13:42
URL: http://metrobloggen.se/lassika
Postat av: Mia

vad är det för spray du skriver om? Hjälper det till att stimulera mjölkproduktionen?

2009-05-13 @ 09:56:20
URL: http://theo070723.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0