Vul Bf idag.

Idag har jag så otroligt jävla skit tråkigt.
Och ändå dras jag hit för att skriva men har ju
typ INGET att skriva ändå.

Nu har vi iaf ätit middag jag och Henric hade ju kvar massor
från igår och Macke fick Lax.
Jag känner för att göra så jäkla mycket men kan någon
ge mig en annn kropp först då?

Drack en mugg te förut också, fick då faktiskt lite
sammandragningar inte som i natt då det bara gjorde ont.
Men nästa gång vi handlar så ska basilika införskaffas.
Jag gör numera ALLT för att Julia ska komma. :P
Jag ville putsa fönster men har inga saker till det och tyckte att
pappa kunde ta med sitt men då tyckte han att det är onödigt att
göra innan dom tagit upp gruset. Ja visst kanske men jag menar
de lär ju inte blir gjort sen när hon kommit iaf om inte någon känner
att dom vill komma hit och göra det? ;)

Hm nej idag blir det nog att sova tidigt som det känns nu, och
det är endast för att få dagarna att gå...
14dagar säger kalendern nu... 14 hela jävla dagar suck.
Och så kanske två veckor TILL på det. :S
Idag är Bf enligt vulet, jag tycker att det borde stämma så
Julia kom ut nu! Det är dags det sa faktiskt första läkaren. ;)

Kommentarer
Postat av: Anna

hihi ja Julia, gör som farbror doktorn säger ;p

2009-03-21 @ 18:05:30
URL: http://rainbowarrior.blogg.se/
Postat av: lassika

Jag har också fönster som behöver puttsas haha KRAMIS

2009-03-22 @ 09:06:51
URL: http://metrobloggen.se/lassika

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0