Smärtlindring vid förlossning?

Tjejen som lagt ut sakerna på blocket hörde av sig idag,
hon som skulle kommit igår kom aldrig och då fråga hon om vi
fortfarande var intresserade och det är vi ju.
Så vi ska åka förbi där när vi åker hem sen. :)
Det tråkiga dock är att bärselen redan är såld typiskt då det den
som vi absolut verkligen ville ha, men men åker och tittar på resten iaf.
Hoppas att de är lika fint som de såg ut på bilden för isf får vi med oss
sakerna hem. :)
Super billigt också. :D

Idag så har jag och pappa varit och dammsugit ur volvon och städat ur den,
sen passade vi på att dammsuga ur saaben också på en gång. :)
Var ju inte så mycket att städa egentligen men säljer ju inte en bil som inte
är urstädad det vägrar jag och saaben kunde vi lika gärna ta när vi ändå höll
på var bara att kasta ur mattorna och dammsuga där lite snabbt så var allt borta.
Nästa helg ska pappa förhoppningsvis polera upp volvon och fixa lite småfix
som ska göras, så får vi se om killen vill köpa den eller om den hamnar på blocket
eller vad som händer. Hoppas iaf att vi får den såld ganska snart skulle vara skönt.

Har pratat en del med Henrics mamma också om förlossning och sånt,
alltid intressant att höra hur andra tycker och tänker.
Hon är otroligt sprut rädd och skulle aldrig vilja ta epiudral, jag själv
känner att jag är öppen för det mesta eftersom jag aldrig fött barn tidigare
och har ingen aning om hur jag kommer att kunna ta den smärtan så
jag kommer att vara öppen för det mesta och hoppas och antar
att min barnmorska som jag kommer att ha kommer att informera
oss i tid så att vi själva kan ta valet om vi vill ha det eller inte.

Kommentarer
Postat av: sandra

Tråkigt att bärselet va sålt, men håll ögonen öppna för de dycker upp tit som tät på blocket och tradera :)



Kram

2009-03-02 @ 05:55:37
URL: http://mammansandra.blogg.se/
Postat av: lassika

Tala med bm om olika allternativ på smärtlindring. KRAMIS

2009-03-02 @ 11:26:33
URL: http://metrobloggen.se/lassika

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0