Ojojoj idag ...

Ojojoj idag blev det en skööön låååång sovmorgon,
Henric ringde elva när han hade rast skulle bara kolla
hur det var med mig och då sov jag. ;)
Men efter det somnade jag inte om utan låg bara vaken
i sängen och bara låg vilket även det var riktigt skönt.
Nu känner jag mig inte as trött iaf vilket är väldigt ovanligt.

Var upp till tvättstugan en sväng eftersom jag ska boka tid
så jag kan tvätta handdukar och sånt bara de att vattenrören
hade tydligen gått av i källaren där hehe så blev tid imorgon kväll.
Ska ju till BM imorgon igen 9,30 och vet inte hur lång tid det tar det
borde iofs gå fort imorgon med men K:fem fyller ett år så dom skulle
ha super bra priser i alla butiker så får se om jag tar en vända där.

Ser iaf pengarna nu på kontot som jag får från FK imorgon, det dåliga
är att jag hade räknat med iaf 1000kr mer.. Men men..
Värsta fusk förresten Henric fick sina deklarationspapper idag men
jag fick inte mina, hur orättvist är inte det? :P
Jag vill ju ha mina också gaah tänk om jag får betala tillbaka massor,
då vill jag iofs inte ha dom haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0