Boxerskit!

Nu har vi varit till Henrics brors lägenhet en sväng och
tagit hand om posten och sånt. :)
När vi kom hem så tittade vi lite på bilen för att se om det
kunde vara en säkring som gått men fanns ingen säkring för det,
så kollade vi mera och då fanns det ett relä för det men hur fan ser
man om ett relä är trasigt om man inte har mätinstrumentet? :S
Hm aja ska iaf ringa till Akalla som dom tipsade om imorgon
och se om dom kan veta vad det kan vara för något.
Om dom tycker att vi ska prova byta relä eller om det kan vara något annat.

Gah jag måste fasiken ta tag i det här med att dammsuga nu också,
har fortfarande inte gjort det men borde verkligen göra det.
Men fan det är ju sjukt tråkigt och jag är as trött och ingen ork.
Henric kör fortfarande på sitt gammla kort "dammsugaren låter så
mycket det gör ont i öronen" ehh säger han som är typ halvdöv?!
Det är bara en kass ursäkt för att slippa med andra ord.

Imorgon har CSN lovat att vi får svar, fasiken om vi inte får det
då kommer jag verkligen bli galen. Henric ringde jobbet och "förvarnade"
om att han ev kan komma och jobba på måndag om han inte blir godkänd.
Liksom man kan inte leva på inget det funkar inte så.

Nej usch vad trött jag är jag skulle absolut kunna gå och lägga mig nu.

Hm juste vi har även problem med våran boxer, skiten hänger sig hela tiden.
Idag ringde jag och var sur och sa att nu har vi tröttnat på det här va fan vi har
inte kunnat kolla på tv (andra kanaler än 1,2 och 4) sen i förrgår men nu ska dom
skicka en ny boxer till oss iaf så får vi se om det funkar då.
Vi har redan provat med allt, bytt sladd, kopplat ihop direkt med väggen
men inget funkar det hänger sig iaf.
När vi har fått boxern ska vi ringa och säga att vi tänker ju fan inte betala för alla
dagar som vi inte kunnat kolla på tv det kan ju inte vara meningen.

Nej nu SKA dammsugaren fan fram.

Kommentarer
Postat av: lassika

Ja man blir ställd när det inte funkar som det ska. KRAMIS

2009-03-13 @ 09:27:26
URL: http://metrobloggen.se/lassika

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0