Havandeskapsförgiftning?

Nu har jag varit hos bm, hade 2 på äggvitan
vilket inte är super bra.. Fick ta blodtryck liggandes
idag vilket jag aldrig gjort förut men då låg blodtrycker
på det samma som det brukar ligga på när jag är sittandes
så det var ju antagligen aningen högt då alltså.

Imorgon ska jag iaf få lämna urinodling för att kolla om
det ev skulle kunna vara en urinvägsinfektion ist.
Det får vi svar på senast onsdag eftermiddag.
Men ska även tillbaka på ett nytt extra besök på onsdag innan
ungmammagruppen för att ta en ny urinsticka och kolla
blodtrycket. Känns ju iaf bra att dom verkligen vill ha koll
nu i slutet så inget blir knas.

Träffade en tjej från ungmammagruppen när jag satt i väntrummet,
hon var också superless på att vara gravid nu.
Hon sa "hoppas att det inte är havandeskapsförgiftning bara, fast
iofs så sätter dom ju igång dig då och det är jävligt fuskigt" hehe. ;)
Och det är ju sant samtidigt som jag självklart inte vill ha det så
vill jag det haha. JAG VILL HA UT HENNE NU!

När jag kom hem så fick pappa se mina fötter hehe han tycker
synd om mig för att jag är så svullen. Kan säga att det inte är
en vacker syn nu längre. Tårna ser ju snart ut att bli en paddel ihop
med foten.. Oki lite överdrivet men det känns inte som att det är
långt kvar till de.

Fötterna har börjat med att bli blåa nu också när jag står upp,
flammiga och blåa hehe inte bra kanske.
Men men har ju varit till bm så inte mycket mer att göra liksom.

Kommentarer
Postat av: Louise - [ Mamma till Eddie ]

usch, stackarn! :/

2009-03-23 @ 21:58:23
Postat av: Kusin carro

De flesta som blir så svullna bär ofta pojkar

2009-03-24 @ 08:34:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0