Tradera vinstmail.

Nu är vinstmailen skickade till mina tradera vinnare. :)
Var faktiskt kul att sälja saker på tradera också hehe inte
bara köpa saker. ;) Alltid kul att kunna få tillbaka lite pengar
på något man har köpt innan.
Vet inte om jag går med vinst eller förlust men tror faktiskt
att det säkert hamnar på ungefär plus minus noll i slutet. :)

Sitter och dricker en mugg med hallonbladste nu,
tror iofs inte att det hjälper längre alls alla mina
förhoppningar är slut. Men hallonbladste är ju bra för
livmodern även efter förlossningen så spelar ju ingen roll.

Jag lurade ut Henric på en promenad förut också, vi gick
till öb för att jag skulle köpa kuvert till mina traderavinster som skulle
skickas ut. :) Sen fortsatte vi upp till Vällingby för Henric skulle köpa
en riktigt penna som han kan ha och då blev det att gå till bokaffären.

Kommentarer
Postat av: Karin

Att putsa fönster skall vist vara bra om man vill få igång förlossningen. Vad har du sålt?

KRAMIS

2009-03-31 @ 11:08:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0