Saaben.

Jag tror att jag egentligen sover ganska bra på nätterna
nu för tiden men ändå är jag trött.
Sömnen verkar liksom inte räcka till?

Idag är Henric i skolan och han åkte ganska tidigt vilket brukar
innebära att jag somnar om när han åkt, men inte idag suck.
La mig med laptopen och kollade på andra avenyn.
Sen gick jag upp och käkade frukost och sen ett långt bad.

Annars har jag inte gjort mycket alls idag.
Ska käka lite lunch strax och sen fixa mig så jag är färdig tills när
pappa kommer och hämtar mig vi ska hämta ut Saaben idag som
är färdig. :) Även lämna volvon så klart.
Usch mycket pengar kommer de gå åt idag. :/
Blev dyrare än vi räknat med med Saaben och så kommer
det absolut bli dyrare än vi räknat med på volvon eftersom vi åkt fram
och tillbaka till Gnesta. Men men. Vi hoppas verkligen att vi får reda på
hur det blir med Csn idag skulle underlätta sjukt mycket för oss då.

Kommentarer
Postat av: lassika

Ja dom vet att ta betalt på sådana här ställen.

KRAMIS

2009-03-13 @ 09:33:55
URL: http://metrobloggen.se/lassika

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0