Förvärkar eller va? :S

Igår blev det rostas och potatisgratäng till middag,
fasiken va gott det var speciellt när man var så hungrig
som jag var, men orkade inte allt ändå så
har typ halva min köttbit kvar och massa potatisgratäng
blev de över också så mumsig lunch blir det. :D

Sen kollade vi iaf på Lets Dance och grabbarna käkade massa
bullar. Jag tycker det var kul att Magnus och Laila gick vidare
jag menar om det är någon som kan vinna sen internationellt så
är det ju Magnus han får ju massa gratisröster eftersom han
redan är känd som världens starkaste man.

Jag har dreglat hur mycket som helst i natt jag har aldrig gjort det innan
jag blev gravid men just i natt var det som en hel syndaflod typ? :S
Helt knäppt och jag snarkade tydligen hur mycket som helst också
enligt Henric. Det kanske har något med att göra att jag har ont i halsen
och är fortfarande täppt i näsan att göra vad vet jag.

Idag händer det nog inte mycket ska som sagt försöka få tummen
ur röven och dammsuga här hemma skulle behövas.
Även torka golvet skulle vara bra att få gjort.

Jag har haft riktigt ont i magen i natt, kunde inte ens somna om först
inget kändes bra och allt var bara jobbigt speciellt att andas.
Fast jag har fått för mig att förvärkar ska kännas längre ner i magen?
Alltså typ undersidan av magen och neråt, men jag har liksom mer ont
i själva "kulan", känns inte helt som sammandragningar heller eftersom
magen inte blir hård och så som den kan bli då.

Aja blir iaf mer te idag också, jag ger mig inte. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0