Magbilder och lite annat. :)

Fick främande förut idag, bjöds på kaffe och
kladdkaka som fortfarande finns kvar vilket är väldigt
annorlunda min kladdkaka brukar ju vara slut samma
dag eller senast dagen efter så något bra kom det ju
ur det här med hihi. :P

Annars har jag inte gjort så mycket idag, jag har gjort lunch
till mig och käkat borde verkligen göra lite här hemma annars
kommer det se ut som ett bombnedslag här när Ida kommer
på fredag.
Jag och Henric ska även åka och handla på fredag också, när
han kommer hem från tentan.
Eller han säger det nu iaf, kommer säkert att sluta med att jag
får åka själv, som vanligt. ;)
Då ska iaf ananas införskaffas och käkas sen på söndag. :D

Det känns som att jag har missat något idag, men jag vet inte vad..
Har jag missat något? Någon som vill påminna mig? :P
Kan ju vara att jag egentligen skulle varit på ungmammagruppen,
fast de blev ju inget men känslan kanske ligger kvar ändå?
Inte vet jag. :)

Har ju insett att jag inte har lagt in bilder på länge så lägger in ett gäng nu.

Skötväskan som vi köpte igår. :)



Våran bilbarnstol som kom igår. :)



Vecka 34 (33+4)



Vecka 35 (34+6)



Vecka 36 (35+5)


Kommentarer
Postat av: Melinda

Äntligen bilder på bloggen :D



Jättefin klänning/tunika som jag redan sagt ^^ hihi. och supersöt bebismage !!

2009-03-11 @ 14:59:10
URL: http://melindawingren.blogg.se/
Postat av: Johanna

Va glad för att du är gravid, som din v.36 mage ser ut, så ser min mage ut nu, snart 4 månader efter graviditeten.. :(

2009-03-17 @ 00:34:45
URL: http://familjenkorb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0