Ungmammagrupp.

Ungspannkakan blev super god. :)
Gjorde halva med fläsk eftersom Henric vill ha det.

Annars händer det nog inte mycket mer idag kan jag säga
jag sitter och gäspar för fullt är hur trött som helst.
Imorn blir det upp tidigt igen för då är det ung mammagrupp
som gäller. Ringde dom idag och pratade in ett meddelande
och i meddelandet sas det att dom skulle ringa upp mig,
men det gjorde dom inte vilket jag tyckte var ganska dåligt.
Nu har jag ingen aning om jag behöver ha med något eller inte.
Men ska iaf åka och ta ut pengar innan jag åker dit imorn så jag har
det med mig, vi käkar ju tydligen lunch där till självkostnadspris.
Får se vad det innebär, undrar vad man gör på dom där
träffarna faktiskt. Skulle ha varit skönt att få prata med någon idag
så jag visste något alls men men.

Pappa skulle visst komma förbi imorn också han skulle ta med bröd
till oss, vi som håller på å tömmer frysen. :P
Men det blir nog bra Henric får käka mycket mackor haha. :D

Målade naglarna igår, jävla skit nagellack idag är typ allt borta,
snacka om meningslöst.
Borde väl ta bort allt och fixa dom men orkar inte, har jag tråkigt
imorn så har jag något att pilla bort då också. :P

Har iaf mejlat dom med bärselen som jag pratade om, får se om
jag inte fått något svar tills imorn så får jag väl ringa dom,
de stod inget om att dom inte kollade mejlen så antar att dom
gör det ibland annars tycker jag att man kan skriva dit det faktiskt.

Kommentarer
Postat av: lassika

Ja du vissa nagelack är inet att ha. KRAMIS

2009-03-04 @ 09:49:32
URL: http://metrobloggen.se/lassika

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0