Tidig morgon.

Fick svar på mitt mejl om bärselen, den blev såld igår.
Haha förstår inte vad det är med mig och min otur?
Aja finns en till som jag är lite sugen på, ska mejla dom
snart och kolla om jag kan få fler bilder på den ist då.
Isf får nog svärfar åka förbi och hämta den, eller pappa jag menar
dom åker ju ändå nästan förbi varje dag.
Eller hm mja en liten omväg blir det men de tycker jag att
vi är värda. ;)

Idag gick vi upp så sjukt tidigt, fy fan vad jag inte är en morgon
människa usch! Vid nio var vi och hämtade ut våran hyrbil
snacka om lyx. Haha värsta nya bilen ju. :D Och så disel,
drar ju typ inget. :D
Vi åkte direkt mot slagsta för att lämna in bilen,
dom blev nöjda över att vi kom så tidigt och vi för att Henric måste snart
åka till skolan. :) Nu sitter han å käka vildris och lax.
Ikväll blir den ungspannkaka såååå mumsigt. :D

Har plockat lite löst här hemma också lite i gästrummet och sånt,
ska kila upp å boka tvättstugan sen med tänkte jag.
Vill tvätta handdukar och dom blir ju så hårda när man inte kör
dom i torktummlaren och så är det smidigare att tvätta i
tvättstugan lite då och då iaf. Går ju fortare att torka och sånt. :)
Sen så manglar jag ju lite också och har inte en mangel hemma direkt. ;)

Idag ska jag nog inte göra så mycket annars blir säkert att småplocka lite
här hemma borde verkligen dammsuga men fan det är inte kul och har ingen
ork till det. Blir kanske bättre efter att jag har ätit någon lunch och vilat lite.

Kommentarer
Postat av: Melinda

En bärsele är sjuuukt skönt att ha :)

2009-03-03 @ 12:38:18
URL: http://melindawingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0